Pozáruční servis

Pokud potřebujete provést pozáruční (mimozáruční) opravu Vašeho výrobku, zašlete nebo osobně doručte přístroj společně s dokovací stanicí, adaptérem nejlépe v originál nebo jiném vyhovujícím přepravním obalu na naši adresu společně s průvodním dopisem o závadě vysavače a kontaktem na Vás (telefon, e-mail a přesná doručovací adresa). Pokud dojde k poškození výrobku či příslušenství díky nedostačujícímu obalu, může servisní středisko v takových případech rozhodnout o nepřevzetí zásilky od přepravní společnosti.

Jakmile přístroj obdržíme, bude provedena LOKALIZACE ZÁVADY. Tato je prováděna zcela ZDARMA.  Poté Vám bude oznámena cena opravy, včetně případných expedičních nákladů (poštovné, balné).

Po odsouhlasení částky za opravu Váš robotický vysavač opravíme a zašleme zpět na Vaši adresu, a to na dobírku službou PPL nebo si pro Váš robotický vysavač můžete přijít osobně. V případě, že opravu požadovat nebudete, pak Vám robotický vysavač bude vrácen ve stávajícím stavu pouze za expediční náklady. Expediční náklady PPL + balné, dobírkovné činí 206,- Kč včetně DPH, cena platná pro území České republiky.

Při osobním odběru u placené opravy je zákazník informován o stavu/ukončení opravy, o částce prostřednictvím SMS, kterou obdrží od servisního střediska. Částka opravy je součástí sms zprávy účelově, aby zákazník před samotným vyzvednutím byl obeznámen o přesné částce opravy.

V případě Vašeho zájmu o přikoupení příslušenství, informujte servisní středisko, které ho zašle zpět k Vám, spolu s opraveným vysavačem.

S robotickým vysavačem je zároveň zaslán i daňový doklad o provedené mimozáruční oprav?.

V případě jakýchkoliv nejasností ohledně závady, postupu, nás prosím kontaktujte ke konzultaci.

LOKALIZACE ZÁVADY  JE ZCELA ZDARMA !